חברי עמותת אחת מתשע ויועצים רפואיים יקרים, שלום רב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמחתי לקרוא שיש פה יועצים רפואיים מכל מני תחומים ... יש המון מידע הן עקיף הן ישיר על טיפול בקנאביס לסרטן בכלל ולסרטן השד בפרט אשמח מאוד לשמוע את דעתכם המפורטת בכל הנוגע לטיפול בסרטן השד באמצעות קנאביס ונגזרותיו ... תודה מראש אנשים יקרים
לקריאה נוספת והעמקה
יוסף שלום, הטיפול בקנאביס רפואי ניתן בהתאם לצורך ולפי שוקל דעתו של הרופא. באם זה רלוונטי, עליך לפנות לאונקולוג המטפל ולהיוועץ עימו. לא ניתן לענות על שאלה באופן גורף מכיוון שכמו טיפולים שונים, גם הקנאביס ניתן בהתאם לצורך ונועד להקל על סימפטומים בהם סובלים המטופלים האונקולוגים. בברכה, אנה