החלפת רופא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אמי מטופלת אצל אונקולוג ומאוד מאוד לא מרוצה ממנו לא אישית ולא מקצועית( למשל הוא רשם לה תרופה נגד תופעת לוואי מסויימת שלא קיימת בארץ כבר מעל לשנתיים...). הוא מאוד סובלת ומרגישה מאוד לא בנוח לפנות אליו. מה ניתן לעשות? למי אפשרי לפנות? קיבלנו המלצה על רופא אחר מאותו בית חולים ונשמח לעבור עליו. אשמח לכל פיסת מידע
שלום לך, את בהחלט יכולה להחליך רופא. בפורום זה לא נוכל להתייחס לשמות ספציפיים של רופאים, אולם את יכולה לבקש המלצות של משתתפות הפורום ולפנות לאחד המומחים. בברכה, אנה