גודל שגדל וקטן מדי פעם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כשלושה חודשים ביתי בה ה18 מצאה גוש בשד ימין. הלכנו לכירורג והא אמר לעקוב. הגוש גדל וקטן גדל וקטן כל הזמן.... האם זה מסוכן??
לקריאה נוספת והעמקה
<p>אנט שלום, לפי מה שכתבת תרשמתי שהכירורג בדיעה שמדובר בשינויים הורמונליים. לא ברור לי האם הכירורג התרשם מגוש או לא. אם היה רושם שמדובר בגוש אז מומלץ לבצע בדיקת אולטרה סאונדאם כדי לאפיין את הגוש. אם אין גוש אז זה לא מסוכן וגם אם יש, הסבירות שהגוש מסוכןהיא קטנה אבל קיימת. זאת הסיבה לעשות בדיקת אולטרה סאונד. אם אינך מרצוצה מההערכה של הרופא שבדק, מומלץ לקבל דעת נוספת. בברכה, ד"ר אולשה</p>