פענוח ממצאי ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אמי עבורה ביופסיה לאחר קבלת תוצאות מפחידות בMRI. להלן התוצאות אשמח לעזרה בפיענוחן: left breast, retroareolar trucut biopsy: - no evidance of malignancy - fibrocystic change - florid ductal hyperplasia - columnar alteration - microcalcifications present - level section examined snomed:T-04031, M-09450,74320 תודה רבה, אני
אני שלום לפי התיאור של הביופסיה לא נמצא גידול ממאיר (לא נמצא גידול סרטני). מאידך צריך להתאים את הממצא בביופסיה לממצא ב- MRI. זאת אומרת שהממצא בביופסיה צריך להסביר את הממצא ב- MRI. אם אין תאום בין הממצא וה- MRI אז צריך לעשות ביופסיה נוספת או להוציא הנגע שהתגלה ב- MRI. בברכה, ד"ר אולשה