תשובה חיובית אצל אמא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמא שלי עברה לפני שבועיים ביופסיה לגוש בשד, היום התקבלה תשובה כי יש קרצינומה, וכי מדובר בגידול פולשני. שבוע הבא יש לה פגישה להסבר ושאלות. אנחנו רוצים לבוא מוכנים וכרגע בעיקר מבולבלים, האם יש שאלות מומלצות לשאול? מה הצעד הבא? תודה על העזרה
לקריאה נוספת והעמקה
גלי היקרה שלום, שלב האבחון הוא ללא ספק מציף ומבלבל מאוד. איסוף אינפורמציה בשלב זה הוא ללא ספק תהליך יעיל המקנה תחושה של שליטה על המתרחש. באתר של עמותת "אחת מתשע" תוכלי למצוא אינפורמציה רבה בין השאר גם לגבי שאלות שמומלץ לשאול את הרופא. להלן הקישור: http://www.onein9.org.il/ בברכה, אנה