ווגיפם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת חמישים וסובלת מתופעות גיל הבלות. בעברי DCIS, עברתי מסטקטומי דו"צ (צד אחד מבחירה שלי). רצפטורים חיוביים לאסטרוגן. מאז בריאה. האם מותר לי להשתמש בווגיפם? קראתי שהטיפול מקומי ואינו מגיע לשאר הגוף. תודה לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
וגיפם מכיל אסטרוגן ומשמש ליובש בנרתיק בלבד. אין לו השפעה על תופעות סיסטימיות של גיל המעבר. לא רצוי להשתמש עם וגיפם כי הוא נספג מעט לגוף. ליובש בנרתיק ניתן להשתמש עם קרם גינומונל שאינו מכיל אסטרוגן. לתופעות הסיסטימיות של גיל המעבר ניתן להשתמש עם כדורי כלוניריט או כדורי אפכסור ובדיקור.