כדאי להבדק?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתחיל ואומר שאני לא יודעת אם הפורום הזה הוא המקום לשאול את השאלה אז אם זה לא מתאים אנא מחקו את ההודעה הנ"ל. לפני כחצי שנה התחיל לי גירוי תמידי כמעט בשד, בחודש וחצי האחרון הוא הפך להיות בלתי נסבל כמעט והעור בפטמה לא מפסיק להתקלף, לא משנה איזה קרמים או מה ניסיתי. לפני כמה ימים הופיע באיזור גם איזה כתם צבע כהה יותר שלא ראיתי קודם אף פעם. אני נוטה להיות פרנואידית, אני לא רוצה לגשת לבדיקה סתם. הדברים האלו יכולים להיות קשורים? ואם אני צריכה להבדק? איך אני עושה את זה?
שחר היקרה שלום, ראשית לא ציינת את גילך. גירוי בשד יכול לנבוע מסיבות רבות שכלל לא קשורות לסרטן השד. אולם על מנת להסיר דאגה מליבך ולברר את הסיבה לגירוי עליך לגשת לבדיקה רפואית. בברכה, אנה