כאבים אחר הפסקת הכימו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אחרי סדרה שניה שהופסקה באמצע בעקבות תופעות לוואי קשות וכאבים ללא הפסקה עם הטקסול, אני חודש ושבוע אחרי הפסקת הטיפול השביעי מ-12 טיפולים ועדיין כאבים בעיקר בגפיים, רציתי לדעת כמה זמן עד שהכאבים הללו יפסקו, בנוסף קבלתי גם זריקות למח העצם, יש איזה משך זמן שיכולים לצפות לכאבים המתישים האלו? שאלה נוספת חודש אחרי הפסקת הטיפול נשרו לי הגבות והריסים, יש הגיון בעיניין חודש אחרי? תודה רבה לכם
ורד שלום, הכאבים הלו עלולים להימשך.. לא ניתן להעריך את משכם אך בהחלט ניתן לטפל בהם על ליריקה, למשל, בהנחה שהם בגלל הטקסול. הנשירה המאוחרת מוכרת, והכל יצמח מחדש!! סיימת הכל- ברכותי!! מירב בן דוד
ד"ר מירב בן דוד תודה על על התשובה וההמלצה, זה מחזק ומעודד. ורד