מישהי מכירה את ד"ר טל הדר מירושלים?

דיון מתוך פורום  סרטן השד

16/04/2014 | 19:46 | מאת: חן

כירורגית שד במרכז בריאות האישה בשערי צדק קבעו לי תור אליה ואשמח להמלצות/או לא... תודה!

16/07/2015 | 07:58 | מאת: אילנה

אמנם טיפה באיחור...(לפי התאריך שלך) דר טל הדר רופאה מצויינת ואלופה פשוטו כמשמעו! היא הרופאה שלי מגילוי הסרטן לניתוח ולשיקום אשה מדהימה ורופאה מומחית ורגישה ממליצה בחום!!!!!

26/03/2017 | 07:57 | מאת: דבי כהן

גם באיחור רב אבל יעזור לאחרים. ד"ר טל הדר היא רופאה נהדרת, קשובה ונעימת הליכות. גם נראה שהיא מכירה את כל הידע המתקדם ביותר. נותחתי אצלה ואני ממליצה לחלוטין.

21/07/2017 | 11:10 | מאת: בלוריה

פרט כאן את שאלתך למומחה אני השבוע הכרתי את דר הדר אין דברים כאלה רופאה משכמה ומעלה איכפתית רגישה עדינה מטפלת במטופלות באהבה ומסירות חיוך כל הזמן על פניה ומסורה לעבודה

מנהל פורום סרטן השד