כאבים בשד שמאל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני בת 47.5 . ברקע- אם שנפטרה מסרטן השחלה בגיל 54 ואחות שנפטרה מסרטן השד בגיל 51. אינני נשאית brca 1, 2 . גם אחותי ז"ל לא היתה נשאית. עברתי לפרסקופיה מניעתית לכריתת שחלות וחצוצרות לפני חמישה ימים. אתמול הופיעו לי כאבים וגרד בשד השמאלי( כאבים המזכירים כאבי שד במחזור). איני נוטלת הורמונים. אני סובלת מיתר לחץ דם ומתת פעילות של בלוטת התריס המאוזנים באמלו ובאלטרוקסין. שאלתי- האם הכאבים אופיינים לאחר ניתוח הכריתה או שעלי לרוץ להבדק? אני מבצעת בדיקת ממוגרפיה ואולטראסאונד כל שנה בסוף אפריל. העלי להקדים הבדיקות?
מזי היקרה שלום, ללא בדיקה יהיה קשה עד בלתי אפשרי לדעת מה הסיבה לכאבים ולכן, על מנת להסיר דאגה מליבך אני מציעה לך לעבוד בדיקה שגרתית. בברכת חג שמח, אנה