פולה בן גוריון 6 ראשל"צ
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אקדים ואומר שאני חרדה ולחוצה מאד...(בת 41) לפני כחודש החלו לי כאבים ורגישות בשד השמאלי. נבדקתי על ידי כירורוג ונאמר לי שהכל תקין. כעת נותרה הרגישות ללא כאב. אתמול הופיעו לי בליטות כואבות בבתי השחי (אחת בכל צד). גילחתי לפני כשבוע- האם קשור? בכל אופן לאחר מספר שעות הפסיקו הכאבים. יש מקום לדאגה?
יעך היקרה שלום, לא ניתן לקבוע במה מדובר ללא בדיקה קלינית. אני מבינה שעברת בדיקה והרופא לא מצא ממצאים מדאיגים. אולם אם את עדין חוששת, תמיד תוכלי לגשת לקבל חוות דעתך נוספת. רק על מנת לסבר את האוזן, חשוב לציין כי כאבים בשד יכולים להגרם מסיבות שונות שכלל לא קשורות לסרטן השד. בהצלחה, אנה