ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה 3 שבועות שאני לוקחת ארימידקס. הופיעה לי בצקת בגרון ובפנים הפה, נעלם לי הקול, וגירודים בכל הגוף. הרופאה המליצה להפסיק ל- 3 שבועות ולנסות לאחר מכן תרופה אחרת מאותה משפחה. עבר שבוע והגרודים טרם פסקו. האם יתכן שההשפעה של ההורמונים עדיין פועלת? תודה, יעל.
אני לוקחת כדורי ארימידקס . כנראה שאני אלרגית לתרופה, שכן קבלתי נפיחות בגרון ובשפתיים וגרודים בכל הגוף. האונקולוגית המליצה להפסיק מיד לקחת את התרופה. עברו כבר 5 ימים והגרודים לא פסקו. שאלתי - כמה זמן לוקח לתרופה להפסיק להשפיע??