סיבוב שני.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברו 5 שנים מאז נמצא והוצא בלמפקטומי DCIS בשד שמאל ואני כנראה לפני סיבוב שני. הפעם בשד ימין. אני לפני ביופסיה תחת MRI ו- PET CT. דרוג הפיענוח MRI: 4C, ממוגראפיה תקינה, US - נמצא גוש חשוד. קפיצה גדולה (יותר מ-100%) בסמן CEA במשך כשנה (למה דווקא הוא?) מרגישה אבודה כמעט כמו בפעם הראשונה.
לקריאה נוספת והעמקה
זוהר היקרה שלום, כמובן ששלחתי את השאלה לאחד המומחים. באם תרצי לקבל תמיכה נפשית מנשים שהתמודדו עם המחלה, אני מזמינה אותך לפנות לעמותת "אחת מתשע" בטל 18003636400. בברכה, אנה