בדיקת חזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בגיל 50 הייתי אצל כירורג שד שבדק לי את החזה ידנית , וכתב לאחר הבדיקה מבנה גלנדולרי דו צדדי מעט יותר בשד שמאל ללא כל גוש שולט או בולט לא בשדיים ולא בבת השחי והיפנה אותי לממוגרפיה מה זה אומר מה שהוא כתב אודה על תשובה מהירה בהקדם ואם עליי לחשוש כי התשובה לא ממש מובנה לי... מירי
מירי שלום. לפי מה שנכתב עלידי הכירורג, הבדיקה תקינה. אין גושים. סיבה לחשוש היא ממצא של גוש. כמו כן, מבנה גלנדולרי הוא מבנה תקין. כמו הגוף כולו השדיין אינם סימטריים לגמרי ולפעמים יש יותר רקמה בלוטית לא שומנית בשד אחד לעומת השד השני, מה שגורם לתחושה של מבנה גלנדולרי בבדיקה. הסיבה לבדיקת ממוגרפיה היא כנראה לשם ביצוע בדיקת סקר שגרתית וכך גם צריך להיות כתוב על ההפנייה לממוגרפיה