פשתן וסויה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום: עברתי ניתוח למפקטומי בעבקבות DCIS. לוקחת טמוקסיפן. השאלה היא האם מותר לצרוך פשתן (שמן או זרעים) ומוצרים שמכילים סויה. הבנתי שיש כאלה שטוענים שזה מגביר את הסיכון לחלות שוב. מה ידוע בנושא? אנה
לקריאה נוספת והעמקה
אנה היקרה שלום, להלן תשובתה של ד"ר מיה גיפס בנושא סויה: http://www.doctors.co.il/forum-146/message-444093#message-444093 גם שאלה לגבי פשתן נשאלה והתשובה עליה היתה דומה ולהלן תשובתו של ד"ר בר סלע: http://www.doctors.co.il/forum-146/message-405864#message-405864 בברכה, אנה