קרינה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שמעתי שהקרנות מעלות ב 40% את הסבירות ללקות בסרטן שד בשד הבריא.האם נכון? כמו כן,מה מטרת המחקר של הקרנת שני השדיים (שבתוכם גם השד הבריא). כמו כן, עברתי למפקטומי אך איך סימון בשד איפה נעשה החתך שכן הגידול הוצא דרך חתך בבית השחי בו הוצאו גם בלוטות הלימפה. כיצד אם כך ניתן לדעת היכן להקרין? פתוחה מראש.
רעות שלום, א. בכלל לא נכון. ב. זה מחקר שתקף רק לנשים שהן נשאיות של גן BRCA ג. מקרינים את כל השד... יקרה, נראה לי שאין מנוס משיחה מסודרת עם רופא קרינה... בהצלחה, מירב בן דוד