זכויות לעצמאית?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מגיעות זכויות למי שחלתה בסרטן שד והיא עצמאית? קראתי את המידע המפורט באתר לגבי מיצוי זכויות ונדמה לי שהוא מתייחס בעיקר לעובדות שכירות. מה מגיע לעצמאית מהביטוח הלאומי? האם ממלאים את אותו טופס כמו שכירה? תודה רבה
אפרת שלום, אכן זכויות מגיעות גם לחולה בסרטן השד שהינה עצמאית - מרבית הקריטריונים (מבחינת השתכרות) הינם זהים לעצמאיות ולשכירות. הטפסים שיש למלא גם הם זהים - במקום תלושי שכר יש להמציא מסמכים מאת רואה החשבון. לפרוט נוסף - את מוזמנת להתקשר אלי: 03-6021717