ממצא ביופסיה תחת אולטרה סאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הופניתי ע"י הרופא לביופסיה לאחר שנמצא גוש בשד. התשובה: FIBROCYSTIC CHANGES:FLORID ADENOSIS,FLORID DUCTAL HYPERPLASIA,FOCAL APOCRIN METAPLASIA AND FOCAL MICROCALCIFICATIONS. האם יש אפשרות שהתשובה מראה סימנים לסרטן? אימי נפטרה מסרטן שד כשהיתה בגילי 62. תודה
לאביב שלום על פניו תוצאת הביופסיה היא שהתהליך שפיר. צריך לדעת האם הממצא בבדיקת הביופסיה משקף את התהליך בשד ושגרם לביצוע הביופסיה. אם התשובה מסבירה את התהליך שנמצא בהדמייה אז זה סוף הסיפור וממשיכים הלאה במעקב שגרתי. אם הממצא לא מסביר את ההתהליך בבדיקה של הרופא ששלח לביופסיה ו/או בהדמייה אז צריך לעשות ביופסיה נוספת. סוג הביופסיה תיקבע תוך דיון בין הרנטגנולוג והכירורג. בברכה, ד"ר עודד אולשה