גוש ששינה את גודלו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שלושה שבועות גיליתי גוש גדול וכואב בשד שמאל. כירורג נתן לי הפנייה לאולטרסאונד, ממוגרפיה וביופסיה ובהפנייה כתב מלאות ברביע חיצוני כ-6 ס"מ. בשבועיים האחרוניים כבר אין כאבים והגוש קטן הרבה יותר. בשבוע הבא הבדיקות, אני מאוד בלחץ... האם גוש סרטני משנה את גודלו? תודה
AGAM שלום חשוב לדעת האם הגוש היה רגיש והאם הופיע באופן פתאומי והאם הקטנת הגוש קשור למחזור. אם התשובה היא כן לכל השאלות אז סביר כי מדובר בתהליך שפיר שקשור לשינויים הורמונליים טבעיים. מאידך, אפילו אם זה מתאים לתהליך שפיר כפי שציינתי, חובה לעבור את בדיקות ההדמייה (ממוגרפיה ואולטרה סאונד) כדי לוודא שהשערה זו אכן נכונה. ד"ר אולשה