סרטן שד טריפל נגטיב - כימוטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, חליתי בגיל 50 בסרטן שד מקומי מסוג טריפל נגטיב, (1 ס"מ, בלוטות נקיות, אחרי כריתת שד), ויש לי מספר שאלות לגבי הטיפול הכימותרפי : 1. האם יש הבדל ביעילות הטיפול בטקסול, בין 12 טיפולים שבועיים לבין 4 טיפולים תלת שבועיים? והאם יש הבדל כנ"ל אם הטיפול ניתן יחד עם קרבו-פלטין? 2. האם יש הבדל בסיכון לנוירופתיה מטקסול בין 12 טיפולים שבועיים לבין 4 טיפולים תלת שבועיים? והאם יש הבדל כנ"ל אם הטיפול ניתן יחד עם קרבו-פלטין? 3. האם יש הבדל ביעילות הטיפול בין טקסול 12 שבועי, טקסול 4 תלת שבועי וטקסוטר 4 תלת שבועי? האם יש הבדל כנ"ל אם הטיפול ניתן יחד עם קרבו-פלטין? 4. האם מקובל לתת טיפול בציס-פלטין בסרטן שד טריפל נגטיב, ומה הבדל ביעילות וברעילות בין ציס-פלטין לקרבו-פלטין? 5. מהם תופעות הלוואי לזמן קצר ולטווח ארוך (כרוני?) של הטיפול בטקסול, בטקסוטר, באברקסן, בקרבו-פלטין? ובשילוב של "טקסן" עם קרבו-פלטין? בתודה מראש ציפי
האם אובחנתי חלילה בנשאית אחת מהברכות?