כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחותי בת 41 לאחר ניתוח כריתה ובעיצומם של טיפולים כימותריים (CMF). קיבלה כבר 5 טיפולים מתוך 12. והיום, היא אינה רוצה להגיע לטיפול ואומרת שלעולם לא תלך יותר. מה עושים?
שלום רב, אנו ממליצות שתיפני למרפאת היום בו אחותך מקבלת את הטיפול , ואולי האחות או מישהו מן הצוות ינסה לשכנע אותה . שנית קיימת עובדת סוציאלית בכל מכון אונקולוגי , ניתן לפנות אליה ולבקש שתסייע. שלישית לעמותת אחת מתשע יש קו תמיכה - הקו החם נועד לשמש כתמיכה לחולות סרטן השד ובני משפחותיהן, הקו מופעל על ידי מתנדבות שעברו את המחלה. אולי אחותך היתה רוצה לדבר עם אחת המתנדבות או אולי את. אנו נשמח לעמוד לרשותכן בכל עת . מס' הטלפון של הקו החם הוא : 400-363-800-1 בברכה, צוות אחת מתשע
כפי שקודמתי בתשובה אומרת פני לצוות המרפאה/המחלקה וכן לצוות אחת מתשע הן בוודאי יודעות כיצד לעזור.