לוקרין - בעד ונגד?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אודה להתייחסות לנושא זריקות לקורין להפסקת מחזור (גידול רגיש להורמונים) יחד עם טיפול בטמוקסיפן. יש מרכזים שכלל לא מעלים את האפשרות ויש שממליצים מיידית על הזריקות. מה הם השיקולים בעד ונגד? תודה
טמוקסיפן יעיל חלקית. לוקרין מדמה מצב של הסרת שחלות, תרופה הרבה יותר אגרסיבית. לי אסור ליטול אותה בשל התנגשות עם תרופות למחלות אחרות. אם את נוטלת תרופות למחלות אחרות בדקי בצורה יסודית עם האונקולוג שלך. זאת תרופה חזקה באופן מיוחד ויש אנשים שאסור להם ליטול אותה. ר' גם הודעה שלי על הקשר בין פירכוסים ללוקרין - תופעה שהתגלתה במקרה רק בחודשים האחרונים, ועדיין לא מוכרת למרבית הרופאים. נאמר לי שאם יסתבר שאני נשאית (ולשמחתי אני לא) אהיה בסיכון מוגבר ואז אצטרך לעבור את ניתוח הסרת השחלות, כדי להיפטר לחלוטין מההורמונים. אם אינך בסיכון גבוה , לא נשאית ואונקוטייפ נמוך, בדקי עם האונקולוג שלך נחיצות הטיפול בלוקרין.