טיפול הורמונלי ללא כימו והקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 42 נשואה +2 בסוף אוגוסט אובחנתי כחולה בסרטן השד ונשאית brca 1. בסוף אוקטובר עברתי כריתה דוצ ושחזור מתלה diep מהבטן.כרגע מחלימה ואמורה להתחיל טיפול המשך. בניתוח נמצאו שני גושים 3.5 ס"מ ו2.3 בשד שמאל שניהם חייוביים להורמונים ושלילים לHER2 ץנשלחה בדיקת אונקוטייפ לשניהם התוצאה היתה -אחד 16 והשני 17 .בלוטה אחת נגועה מתוך 17. השוליים של הגידול הגדול כ0.1 ס"מ מגבול תחתון ושל השני 0.2 ס"מ . ההמלצה הטיפולית טמוקסיפן ל2.5 שנים והמשך עוד 5שנים מעכבי ארומטאג' בלי כימותרפיה ובלי הקרנות.אשמח לחוות דעתכם
אשמח לתגובת המומחים