הפסקת טיפול עקב יריד בכדוריות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דודתי התחילה טיפול כימו בסדרה של 4 טיפולים אחת לשבועים ולאחר מכן 9 טיפולים אחת לשבוע. לאחר הטיפול השלישי (ביום שהיתה אמורה לעשות את הטיפול הרביעי)היא אושפזה עקב חולשה, פטריה בפה, שיעול, וירידה בכדוריות . והוחלט לא לעשות את הטיפול הרביעי ולהתחיל את הסדרה השניה. מאז אנחנו מחכים לאישור הטיפול. עבר כבר חודש מהטיפול האחרון. האם יש השלכות לעיכוב ולהפסקת הכימו? האם זה יכול לגרום למחלה להתחזק? תודה