הסבר על בדיקת PET
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קיבלתי תוצאות של PET, קצת בלחץ ורוצה להבין מה פירוש (מעתיקה כמפורט) עצמות: קליטה פתולוגית של FDG בעוצמה גבוהה בנגע ליטי בעל שוליים סקלרוטיים בקדמת האצטבולום השמאלי בגודל כ-1 ס"מ. האם הכוונה לגרורה? גידול? דלקת? גוש בשד יש ועכשיו לאחר הבדיקה קיבלתי את תוצאות בדיקת הPET מבלי להבין בדיוק מה זה אומר. אשמח לתשובה, תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
רותי שלום ממצאי הבדיקה כפי שכתבת אכן מעלים חשד לגרורה, אך לא בצורה וודאית. כיוון שמדובר בממצא קטן ייתכן וכדאי להשלים עם בדיקת MRI של הירך.