טרומבוציטים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם ! השאלה לרופאה האונקולוגית- על פניו , האם אין סתירה במתן זריקות "קלקסן" במצב של טרומבוציטים נמוכים?
לקריאה נוספת והעמקה
אי אפשר לענות על השאלה בלי לדעת סיפור רפואי מלא - למה נותנים קלקסן, באיזה מינון, מהי רמת הטרומבוציטים, מדוע הם נמוכים, כמה זמן הם צפויים להיות נמוכים.....
כמות הטרומבוציטים 90 , היה חשש לתסחיף ריאתי בגלל קשיים בנשימה לאחר מאמץ. למרות שלא אובחן תסחיף,בוצע c.t ובדיקות נוספות שלא אימתו את החשש . השאלה שלי מתייחסת לסתירה המתבקשת ממתן זריקות לדילול דם בעוד טרומבוציטים נמוכים מצביעות על בעיות קרישת דם?1