האם הופעת וסת בעת טיפול בלוקרין הינה תקינה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בת 45, כחצי שנה לאחר כריתה דו צדדית (גידול אחד בכל צד), כשלושה חודשים נוטלת טמוקסיפן, ולפני כשלושה שבועות קיבלתי את זריקת הלוקרין הראשונה שלי. הבוקר הופיעו לי כתמים וכאבי בטן שבישרו על תחילתו של מחזור. האם זהו מצב תקין, או שמא הלוקרין היה צריך "להרוג" לגמרי את הוסת? אני מודאגת שמא הטיפול איננו יעיל דיו, והביקור אצל האונקולוגית - רק בעוד כחודשיים.
לקריאה נוספת והעמקה
כשבועיים לאחר קבלת זריקת לוקרין ראשונה מופיע מחזור. לאחר מכן לאורך כל הטיפול עם הזריקות לא יהיו יותר מחזורים.