הפסקת טומוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 61, עברתי סדרת טיפולים כימיים ומזה כשנה ושבעה חודשים אני לוקחת טומוקסיפן. בחודש האחרון התחילו לי הפרשות דמיות ועקב כך בייעוץ האונקולוג הופסק לי הטומוקביפן. עשיתי בדיקת pap וביופסיה מרירית הרחם והכל תקין. רציתי לדעת אם לחזור לטומוקסיפן או להתחיל כדור חדש. בתודה, אילנה
לקריאה נוספת והעמקה
לא צריך להיות דמום או פהשרות דמיות בגיל המעבר. בעיקר לא בזמן טיפול עם טמוכסיפן. במצכ כזה צריך לבדוק את עובי רירית הרחם בבדיקת אולטרהסאונד ולפי הצורך לבצע היסטרוסוקוופיה לבדיקת חלל הרחם. בדרך כלל זה לא סיבה להפסיק הטיפול עם טמוכסיפן.