נשאות של BRCA1 ו-BRCA2
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, היום הודיעו לי שתוצאות בדיקת הדם הגנטיות מראות שכמו אימי, אחיותיה וסבתי, גם אני נשאית של BRCA1+2. אני מעוניינת לבצע כריתת שד מניעתית ואשמח לשמוע דעות בעניין. אני מטופלת בקופ"ח מאוחדת. מישהו יודע כיצד הדבר מתבצע? האם יש השתתפות קופ"ח? והאם יש רופאים מומלצים לדבר? תודה, לישי
ללישי שלום לפי שאלתך עדין לאהחלטת לכן אני מציע לך לפנות לעמותת ברכה לדבר עם רופא כירורג על ההחלטה לדבר עם כירורג פלסטיקאי לגבי הניתוחים ורק לאחר ההחלטה להתחיל לברר בקופת חולים בברכה