עבודת גמר ברפואה-תיכון רוטברג 2013
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אנחנו נגה יעל ומעין, תלמידות כיתה יב במגמת רפואה בתיכון רוטברג ברמת השרון. במסגרת עבודת הגמר שלנו אנו עושות עבודת מחקר על סרטן השד. בעבודה אנו חוקרות את המחלה. נשמח אם תוכלו לעזור לנו ולמלא שאלון על המחלה. מי שיוכל שירשום לנו פה את המייל שלו ואנו נשלח לו שאלון . תודה ויום טוב נגה יעל ומעין
שלום לכן בנות גם אני עוסקת באותו נושא לסמינר שלי האם תוכלו לעזור לי בזה [email protected]