תופעות לוואי אחרי כימו' והקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אמא שלי סיימה 4 סבבים של כימו' (TC) כאשר האחרון היה ב 27.10. כרגע נמצאת בהקרנות (עשתה 13 מתוך 33) ומרגישה חולשה נוראית בנוסף לשלשולים שמהם היא עדיין סובלת מפעם לפעם וחוסר תאבון. כמה שאלות - 1. האם יתכן שאלו עדיין תופעות לוואי של הכימו'? כי מי ממה שקראתי ההקרנות גורמות "רק" לחולשה. 2. יש משהו שניתן לעשות כדי להקל על התופעות האלה?
לקריאה נוספת והעמקה
זיוה שלום, עברו כבר חודשיים מהכימוטרפיה, ולא צריכים להיות שלשולים, וגם לא חולשה קיצונית. צריך לבקש שיבדוק אותה אונקולןוג, ייקח בדיקות דם ולבדוק מדוע היא כל כך חלשה. אולי אנמיה? בהצלחה, מירב בן דוד