שימוש בדיאודורנט לאחר ניתוח הוצאת בלוטות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אשמח לתשובת רופא וכן למענה הגולשות מנסיונכן.. עברתי ניתוח שכלל הוצאת בלוטות,ידוע לי כי יש בעיה עם אלומיניום בדיאודורנט לאחר ניתוח. האם זה נכון? אם כן, מה הפתרון המומלץ לריח זיעה שמפריע לי מאוד? מה התחליף לדיאודורנט במצב כזה? או האם קיים בשוק דיאודורנט שמותר לי להשתמש בו? תודה
קיים בשוק דיאודורנט ללא אלומיניום. אינני זוכרת כרגע את הפירמה, אך לאחרונה שווק במחיר מבצע בסופרפארם. יש מגוון של ריחות שונים של אותה פירמה.