טיפים ממי שעברה ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עומדת לעבור ניתוח מסקטומי + שחזור מיידי. אשמח להיעזר במי שכבר עברה...האם יש לכן טיפים לגבי הניתוח והאשפוז שאחריו - מה להביא איתי, מה צריך, מה חסר, מה כדאי? תודה
האם גם מוציאים לך בלוטות? אני ממליצה על חולצות מכופתרות כי יהיה קשה להרים ידיים ולהתלבש. גם חזיות רכות שנפתחות מקדימה, בלי ברזלים. ההחלמה שלי היתה מאד קלה. שיהיה לך בהצלחה ורפואה שלמה.
תודה על ההתייחסות והעידוד ! עדיין לא וודאי לגבי הבלוטות. כל טוב
שלום לך, באתר של עמותת "אחת מתשע" תוכלי למצוא פרק שלם המוקדם להכנה לניתוח. אני מקווה שמידע זה יעזור לך, http://www.onein9.org.il/ בהצלחה, אנה