אשמח לתשובה מהירה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 16 וחצי עם גידול כ-4 סמ בשד שמאל, עשיתי אולטראסאונד וביופסיה ומחכה לתשובות הביופסיה.(biards4A) ידוע לי שלאור גילי סיכויי הסרטן נמוכים. תוכל בבקשה להגיד לי בדיוק מה הסיכוי לסרטןוהאם אם יתגלה שהממצא שפיר הסיכויים לניתוח להסרת הגידול גבוהים? ומופיעים לי בזמן האחרון קילופי עור רק על השד הזה, יש לי ממה לחשוש? תודה מראש!
יובל היקרה שלום, כפי שהוסבר לך, סיכויים לסרטן שד בגילך הצעיר הם כמעט אפסיים, אולם על מנת שתוכלי לגמרי להסיר דאגה מליבך חשוב להמתין לתוצאות של הביופסיה. לאחר מכן שלחי את הממצאים ואני אפנה אותם לאחד היועצים ושייעת לך לגבי הצורך בניתוח. מקווה שלתוצאות מרגיעות, אנה
תודה רבה! מדוע לא התייחסת לקילופי העור?