US תלת ממד מול MRI
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סיפור משפחתי של סרטו שד אצל האם, סבתא ואם הסבתא. מבנה השד פיברוציסטי המקשה על גילוי ממצאים. גיל 53. לא ילדתי. ממוגרפיה ואולטרסאונד תקינים. הומלץ לי על MRI. האם כדאי לבצע US תלת ממדי אוטומטי לפני כן? אני חוששת מהMRI בגלל הזרקת החומר ורגישות לרעש.
שלום רב. ABUS או US תלת מימדי אינו תחליף ל-MRI אם אין הוראת נגד לביצוע הבדיקה ץ למשל מסתם תותב לבבי או קוצב לב. הרעש הכרוך בבדיקה מופחת משמעותית עם שימוש באוזניות. הסיכוי לתגובה לחומר המוזרק קטן ביותר ואם אינך סובלת מרגישות יתר לחומרים או תרופות אחרות הסבירות אף קטנה יותר. MRI היא בדיקה ללא קרינה ואם הרופא שלך המליץ עליה כדאי לך לעשותה. בברכה