נפילות בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב,אני בת 20, הבחנתי לפני כמה זמן שנפוח לי בבית שחי וכואב אז עשיתי בדיק US ורשמו לי :תבנית סונוגרפית תקינה לא הודגם גוש סולידי או ציסטי בית שחי-הודגמה רקמת שד נוספת סיכום והמלצות:BIRADS 1 אז מה זה אומר והאם אני צריכה לדאוג מזה??
שלום רב. אין כל סיבה לדאגה. על פי תיאורך את תשובת האולטראסאונד מדובר ברקמת שד נוספת בבית השחי. זו תופעה שכיחה שאינה כרוכה בשום סיכון יתר. יש כמובן להשלים את בדיקת הUS עם בדיקת רופא. בברכה