בלוטה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 18 , איני יודעת אם פניתי לפורום הנכון אך נקלעתי למשהו מוזר, לפני מספר חודשים באיזור הפטמה היה לי מין גולה קטנה שנראית כמו עקיצה והיא נעלמה, כרגע הפצע חזר ממש על יד הפטמה והוא בצבעה ובגודלה. מה זה יכול להיות? סליחה על הביטוי הנוראי אך זה נראה כמו פטמה שלישית . האם יש לי ממה לדאוג?
רציתי לציין כי בפעם הראשונה זה קצת גירד וכרצע כואב טיפה כשלוחצים. זה נראה קצת מתוח
שלום לך, הסיכוי לסרטן שד בגילך הוא כמעט אפסי ולכן אל תדאגי לזה. על מנת לבדוק במה מדובר עליך לפנות לכירורג שד שיבדוק את הפיטמה ויחליט במה מדובר. את יכולה לקבוע תור דרך קופת חולים מה את מבוטחת. בברכה, אנה