ניתוח להוצאת גידול

דיון מתוך פורום  סרטן השד

17/11/2013 | 09:44 | מאת: יעלה כץ

בוקר טוב, אני צריכה להוציא גידול, מתלבטת הין שני רופאים: ד"ר אבלאי מאיכילוב לד"ר שבתאי מתל השומר, משהי מכן נותחה אצל אחד מהם ויכולה להמליץ ? הדילמה היא בין שתי שיטות בניתוח , מבינה שד"ר אבלאי מגיע לממצא דרך העטרה ולכן הפגם האסתטי צפוי להיות קטן יותר, לבין ד"ר שבתאי שמנתח ממקום הגידול ולכן נשארת צלקת ואולי גם עיוות קטן בשד.

18/11/2013 | 21:12 | מאת: אחת שנפגעה

אנטיפט. להגדרתו הוא מציל חיים. ולכן השד נותר מצולק . חא מתחשב בצד האסטטי.

18/11/2013 | 23:08 | מאת: אפרת

לא ממליצה על שבתאי. לגישתו הוא מציל חיים ואינן מתייחס לצד האסטטי. רוב הסכויים שהשד יהיה מצולק

מנהל פורום סרטן השד