ניתוח להוצאת גידול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, אני צריכה להוציא גידול, מתלבטת הין שני רופאים: ד"ר אבלאי מאיכילוב לד"ר שבתאי מתל השומר, משהי מכן נותחה אצל אחד מהם ויכולה להמליץ ? הדילמה היא בין שתי שיטות בניתוח , מבינה שד"ר אבלאי מגיע לממצא דרך העטרה ולכן הפגם האסתטי צפוי להיות קטן יותר, לבין ד"ר שבתאי שמנתח ממקום הגידול ולכן נשארת צלקת ואולי גם עיוות קטן בשד.
אנטיפט. להגדרתו הוא מציל חיים. ולכן השד נותר מצולק . חא מתחשב בצד האסטטי.
לא ממליצה על שבתאי. לגישתו הוא מציל חיים ואינן מתייחס לצד האסטטי. רוב הסכויים שהשד יהיה מצולק