פיענוח mri
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לכל הרופאים בפורום שלום אני בת 48 עם היסטוריה משפחתית של סרטן שד.לפני שבועיים עשעתי בדיקת mri ובפיענוח כתוב שד שמאל לאחר הזרקת גדוליניום צביעה מוקדית מועטה המראה האדרה קלושה המתגברת במהלך הזמן. ללא צביעה פתולוגית בבתי השחי דו"צ. שאלתי היא :מה זה אומר ואיך אני צריכה להיתייחס לזה? תודה על תשובתכם חגית
לקריאה נוספת והעמקה
חגית שלום השאלה הופנתה אליי, אך נראה לי שאת צרכה לשאול את הרופא שנתן את התשובה. מעבר לכך בדרך כלל יש דירוג בסוף התשובה BIRED של דרגת הסיכון לכך שיש משמעות לממצא.