תופעות לואי קשות בעקבות טקסול וטקסוטר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בקר אור בעקבות תופעות קשות עקב טיפול בטקסול הוחלף הטיפול לטקסוטר ,לצערי איני רואה הבדל אלה החמרה הן בנימול וכל התופעות יותר מזכירות את הטיפול בac ,מציינת שזהו טיפול 9 שאלתי מדוע לא ניתן להפסיק טיפול כימי באם אני מועמדת לכריתה והגידול אינו גרורתי ,מה גם שלאחר הניתוח אני אמורה להמשיך הקרנות ,אשמח להתייחסות והסבר . תודה ויום טוב ניצה
אני עברתי ניתוח והוציאו לי את כל השד .. הייתי אמורה לקבל תרופה ל-5 שנים ובגלל תופעות הלוואי הפסקתי לגמרי עם הכדורים.