פחדים גדולים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חליתי לפני 11 שנים בסרטן שד ,עברתי כריתה שיחזור מיידי ,כימוטרפיה והקרנות לשד.אני מרגישה בריאה ונמצאת במעקב שנתי.לאחרונה התקררתי והיה לי שיעול אחרי מם ימי אנטיביוטיקה הכל השתפר והשיעול הפסיק,אני לחוצה כי בctריאות שעשיתי מצאו שינויים אנטרסטציאליים ,בצילום לא היתה בצקת כל שהיא,הפנומולוג הסביר לי כי השינויים אינם צריכים להדאיג אותי כי זה יתכן צלקות קטנות הנובעות מההקרנה על השד הימני,אני מבקשת את דעתה של דוקטור מירב בן דוד ,אני בלחץ אטומי,מודה מראש סולי
סולי שלום, בהחלט ייתכן כי מדובר בשינויים שנובעים מקרינה! את מוזמנת לקבוע תור לתל השומר ולהיבדק אצלנו, אנא הביאי את כל החומר כולל את כל הדיסקים של הבדיקות שביצעת בשנים האחרונות, במיוחד את הדיסק של הסיטי האחרון... בברכה, מירב בן דוד