אימי מפחדת להוציא את הגוש מהשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גילו אצל אמא שלי (כבת 50) גוש טרום-סרטני בשד ימין. הרופא אמר שהוא רוצה להוציא את הגוש ליתר בטחון ואמא שלי מפחדת שהוצאת הגוש תעוות לה את השד והיא אומרת שגם ככה יש לה שד קטן והיא לא מוכנה שיוציאו לה "ליתר בטחון" אמרו לה שהגוש שפיר אבל יכל להתפתח לגוש "אחר" (שאסור להזכיר את שמו) מה אתם ממליצים לעשות? והאם כדאי ללחוץ עליה?
שימי שלום, בפורום זה לא נוכל לייעץ בלי להכיר את כל המידע הרפואי הרלוונטי. באם אימך מתלבטת וחוששת, אני מציעה לגשת ולקבל חוות דעת שניה. בברכה, אנה