חודש לאחר לפקטומי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הינני חודש אחרי ניתוח למפקטומי בו הוצא גידול בגודל של 0.8 סמ ושלוש. בלוטות זקיף לבדיקה-הכל נעשה בחתך אקסילרי יחיד. האם אפשרי לחזור לפעילות גופנית כעת חודש לאחר הניתוח (עד תחילת הטיפולים ואולי אף במהלכם)? עד לרגע גילוי המחלה(לפני חודשיים)הייתי פעילה ספורטיבית. תודה, דנה.
דנה שלום איני רואה בעיה לחזור לפעילות גופנית חודש אחרי הניתוח. הפצע הניתוחי נרפא ולא צרכה להיות בעיה עם הניקוז הלמפתי אחרי הוצאת 3 בלוטות