מעקב לאחר 15 שנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאז שדר' נוימן אביבית לא עובדת יותר בבי"ח כפר סבא אני לא מוצאת רופא/רופאה שאני יכולה להגיע אליו עם כל שאלה . האם יש עוד כאלו שמרגישות "ננזחות" שלאחר הרבה שנים אחרי המחלה אין להם לאן לפנות עם כל הפחדים שמופיעים עם כל כאב קטן ... והשאלה - האם אפשר לעבור מכל בית חולים אחד לשני ? ואם כן מה צריך לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
ארנה היקרה שלום, במסגרת פורום זה לא נוכל להמליץ על רופאים ספציפיים, אולם תוכלי להעזר ברשימת היועצים של פורום זה ובהמלצות של נשים. בברכה, אנה