ריבוי ציסטות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 35 לפני 10 שנים שאבו לי ציסטה ונאמר לי שיש לי הרבה ציסטות, בשנה האחרונה חזרתי לבדוק את העניין כי כאבו לי השדיים ובית שחי ויש הפרשה לא ברור לי צבעה שקוף לבן צהוב, עברתי 2 בדיקות אולטרסאונד ונאמר ריבוי ציסטות וכן ציסטה בשד שמאל ( שם יש הפרשה) עם מחיצה וציסטות סביבה ובאולטרסאטנד האחרון שוב ציסטות ושוב בשד שמאל ציסטה לא צלולה והחמרת מה בריבוי הציסטות, לציין שאותו רדיולוג בדק ולפי השוואה שלי בספירת הציסטות אינני רואה שינוי בכמות אלא ההפך ציין פחות לכן לא ברור לי למה המשפט של ההחמרה ומה אומר ציסטה לא צלולה.לציין שהכירוג שד במישוש לא הרגיש כלום ולדעתו לא צריכה לעשות ברור להפרשה, אל נתן שאהיה רגועה, טרם ניגשתי עם התשובות אליו.
שלום רב. אין למספר הציסטות, בין אם גדל או קטן, כל משמעות. ציסטה לא צלולה עם מחיצות מומלץ בד"כ לנקר ולשאוב את התוכן ולשלחו לבדיקה. בברכה