ממוגרפיה כל חצי שנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 71 לפני שנה וחצי כריתה חלקית שד שמאל בגלל גידול ממאיר דרגה 1,עברתי 18 הקרנות.מקבלת טמוקסיפן.נמצאת במעקב במכון רדיולוגי[וכמובן מעקב אונקולוגי]. שאלתי:הרופאה הרדיולוגית ממליצה על ממוגרפיה אחת לחצי שנה בשד שמאל[בנוסף ממוגרפיה אחת לשנה בשד ימין אולטראסאונד דו צדדי+MRI אחת לשנה אינני נשאית אך יש סיפור משפחתי חזק. האם הממורפיה אחת לתצי שנה חיונית?האם אין בה נזק??
לקריאה נוספת והעמקה
לריקי שלום מעקב של ממוגרפיה ואולטרסאונד פעם בשנה הוא מעקב מקובל ומספק.בברכה