מניעה ובדיקה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלו'ם, אני בת 35, אימי חלתה בסרטן השד בסביבות גיל זה. איך אני צריכה לנהוג? והאם ישנם דרכי מניעה? תודה
דבורה שלום, כל אישה מעל גיל 30 צריכה להיות במעקב שגרתי אצל כירורג שד, דרך קופת החולים. לשאלתך, כוון שיש במשפחתך קרובה מדרגה ראשונה שחלתה בגיל צעיר, עליך לפנות לייעוץ גנטי בנוסף. ניתן לקבל הפנייה דרך רופא משפחה או כירורג שד או לפנות ישירות למכון פרטי או למכון גנטי באחד מבתי החולים. http://www.onein9.org.il/newsarticle/67178,7295,25809.aspx בהצלחה!