כריתה מונעת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לנו סרטן שד במשפחה ואנחנו מתכוונים לעשות בדיקה גנטית לבירור הגן. אני מאוד חוששת שיאמרו לי שאני צריכה כריתת שדיים מונעת. האם במקרה שיש לנו את הגן יש אפשרויות אחרות?
לי שלום, בואי נעבור את הדברים צעד--צעד. ראשית, את לוא יודעת שאת נשאית. שנית- בהחלט יש נשאיות שבחרו לבצע מעקב על ידי MRI ולא לעבור כריתת שדיים, וזה לחלוטין מקובל! ברגע שתגלי מה מצב הנשאות, שבי לדיון עם עצמך ואולי גם עם רופא שמתעסק בכך, תקראי קצת באינטרנט, תלמדי, ויהיו ללך כלים להחלטה. נשאות לא אומר כריתת שדיים!! בהצלחה!! מירב בן דוד