גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי גוש בשד ימין מזה שנה, הרופאה שלחה אותי לאולטרסאונד משום שיש לי שתלים אני בת 35 בכל אופן בבדיקה נאמר לי שמודבר בגוש ולא בציסטה... והיא אמרה תשובה עוד שבועיים בדואר... למה הסחבת הזו מדובר בגוש אין צורך לזרז עינינים?
לקריאה נוספת והעמקה
נורית שלום, יש לי הרגשה שאת צודקת. קשה לחיות במתח, ובהחלט מטריד שיש גוש. אני מציע הלגשת למקום בו בוצעה הבדיקה ולקחת מהם את התוצאה. רופאת המשפחה בודאי תעזור לך. במקביל, כדאי לקבוע תור לכירורג שד כשי להתקדם. בכל מקרה, מכיוון שיש לך שתלים- לא כדאי לבצע החלטה טיפולית לפני שמבצעים MRI שדיים. בהצלחה!! מירב בן דוד