שאלה לרדיולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב מבקשת לדעת מה פירוש התוצאות של U/S -סונר : מבנה ריקמת השד הוא פיברוגלנדולארי בעיקרו. הריקמה הבלוטית סמיכה. יש לציין שמבנה זה מוריד מרגישות הבדיקה. בתודה מראש, רות
שלום רב, זוהי תשובה מקובלת בקרב הרדיולוגים, והכוונה היא שצפיפות השד גבוהה כלומר סמיכה, ולכן הבדיקה איננה מספקת כי קשה לחדור דרך הריקמה ולראות את השד בצורה ברורה, ככל שאישה צעירה יותר צפיפות רקמת השד גבוהה יותר. בהמשך לתשובה יש לבצע אולטראסאונד בנוסף , ובדיקות ידניות תכופות יותר. בברכה, ד"ר מושקוביץ